Pro ty, kteří chtějí okamžitě zhubnout, existuje obrovské množství diet. Ale ne vždy fungují a také velmi často poškozují zdraví. Většina lékařů z celého světa doporučuje přejít na správnou výživu, ne hladovět, sportovat a pít hodně vody.

Shromáždili jsme 25 tipů od zkušeného odborníka na výživu, které jsou velmi účinné a časově ověřené. Dodržováním těchto pokynů budete hubnout postupně a vaše pohoda se v průběhu času výrazně zlepší. Souhlaste, hlavní věcí není ztráta hmotnosti, ale zdraví.

Poradenství v oblasti výživy

Musíte vypít den, musíte vypít určité množství vody. Světová zdravotnická organizace vypočítala, že minimální množství vody pro osobu je 30 ml na kilogram tělesné hmotnosti. To znamená, že 60kilogramový člověk musí vypít alespoň 1 litr 800 ml vody denně. Alkohol lze konzumovat, ale velmi zřídka a ne více než jednu sklenici přírodního suchého červeného vína.

Po probuzení byste měli na prázdný žalud vypít sklenici teplé vody s citronem. Poté se doporučuje snídat nejméně půl hodiny.

Pijte vodu před každým jídlem po dobu půl hodiny. Nikdy nepijte jídlo vodou. Po jídle můžete pít vodu až po 40 minutách. Ze začátku to bude trochu obtížné, ale pak si zvyknete a všimnete si pozitivního výsledku.

Aby tělo nevstoupilo do úsporného režimu a nehromadilo zásoby tuku, jezte 5-6krát denně v malých porcích.

Po 18:00 můžete a měli byste jíst. Jen něco lehkého a nejpozději tři hodiny před spaním.

Pijte čaj a kávu bez cukru nebo jiných sladidel.

Nejezte brambory každý den. Je povoleno používat tento produkt 2-3krát týdně ve vařené nebo pečené formě.

Pokračování na další straně

xx_xx

Jezte ovoce, ale omezte ty kalorické. Například nejezte banány a hrozny nejvýše dvakrát týdně.

Abyste nepoškodili postavu a zdraví, můžete si dát půst den pouze jednou týdně.

Nejvhodnější čas pro sport je blíže k 18. hodině. Je lepší tréninky dokončit do 20:00.

Lehké cvičení každé ráno po dobu nejméně 10 minut. Tímto postupem můžete zlepšit svůj metabolismus a zvednout náladu.

Nejdůležitějším jídlem dne je snídaně. Nenechte si to ujít.

Na oběd podávejte polévky, saláty, vařené maso, chléb, zeleninu a ovoce.

Na odpolední svačinu si dejte salát ze zeleniny nebo vypijte nízkotučný kefír se sušenkami.

Na večeři je nejlepší jíst tvaroh, pečené nebo vařené ryby nebo maso, dušenou zeleninu.

Jezte nízkokalorické ovoce ráno.

Přestaňte smažit jídlo, dokonce ani na olivovém oleji.

Nejlepší zálivka je přírodní jogurt. Můžete také použít zakysanou smetanu nebo lněný olej.

Pokud chcete mít krásnou postavu a být zdraví, zcela se vzdejte nezdravého jídla: rychlého občerstvení, krekrů, hranolků atd. Zapomeňte na sladkou vodu s barvivy.

Neomezujte se příliš. Kousek hořké čokolády, nějaké sušené meruňky nebo sušené švestky se vám na pasu neusadí.

Znát opatření při používání mouky, pokud je nemožné ji zcela vyloučit ze stravy.

Jezte pomalu a důkladně žvýkejte jídlo.

Užívejte vitamíny, zejména na jaře.

Odolávejte stresu a pravidelně cvičte.

Postupujte podle těchto doporučení a uvidíte, jak se vaše pohoda, nálada a zdraví každým dnem zlepšují.

Zdroj.Fithaker

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here